Письмові роботи оцінюються за такими вимогами:
Рівень
навчальних
досягнень учня
(учениці)
Бали Характеристика навчальних досягнень учня
(учениці)
І рівень –
початко
вий
1 Робота виконувалась, але допущено 9 і більше
грубих помилок
2 Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі
допущено 8 грубих помилок
3 Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі
допущено 7 грубих помилок
ІІ рівень – середній
4 Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі
допущено 6 грубих помилок
5 Правильно виконано половину роботи або виконано
роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих
помилок
6 Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу
в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки
ІІІ рівень –
достатній
7 Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу
в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
8 Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу
в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
9 Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1
грубу й 1 негрубу помилку
ІV рівень – високий
10 Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1
негрубу помилку
11 Робота виконана правильно в повному обсязі окрім
завдання підвищеної складності або творчого
12 Робота виконана правильно в повному обсязі, в тому
числі завдання підвищеної складності або творчого
Немає коментарів:
Дописати коментар